Stormy Knight är en T3MP3ST Maverick GT omstylad för att passa en viss fiktiv excentrisk brottsbekämpande miljardär. Modellen som är ett samarbete med Warner Bros varumärke Wayne Enterprises ska endast tillverkas i 27 exemplar, prissatta till 250 000 dollar styck. Kolfiber, lätt vikt (590 kg) och 350 hk elmotor är utvecklat för att kunna hantera Mavericks vinterstormar utanför San Francisco och den strömlinjeformade designen för att passa in bland de finaste yachter.
Stormy Knight är en T3MP3ST Maverick GT omstylad för att passa en viss fiktiv excentrisk brottsbekämpande miljardär. Modellen som är ett samarbete med Warner Bros varumärke Wayne Enterprises ska endast tillverkas i 27 exemplar, prissatta till 250 000 dollar styck. Kolfiber, lätt vikt (590 kg) och 350 hk elmotor är utvecklat för att kunna hantera Mavericks vinterstormar utanför San Francisco och den strömlinjeformade designen för att passa in bland de finaste yachter.
Hur många grillar har vi per person? Vad lägger vi helst på grillen? Och vilken sås är populärast på de svenska grillkvällarna?
Hur många grillar har vi per person? Vad lägger vi helst på grillen? Och vilken sås är populärast på de svenska grillkvällarna?
Hur många grillar har vi per person? Vad lägger vi helst på grillen? Och vilken sås är populärast på de svenska grillkvällarna?
Detta fantastiska livsmedel som innehåller nästan allt kroppen behöver (utom C-vitamin). Hur många ägg äter vi per år? Ska man äta råa ägg när man tränar? Och vem uppfann äggkartongen?
Detta fantastiska livsmedel som innehåller nästan allt kroppen behöver (utom C-vitamin). Hur många ägg äter vi per år? Ska man äta råa ägg när man tränar? Och vem uppfann äggkartongen?
Detta fantastiska livsmedel som innehåller nästan allt kroppen behöver (utom C-vitamin). Hur många ägg äter vi per år? Ska man äta råa ägg när man tränar? Och vem uppfann äggkartongen?
Vad köper vi gärna online och vad handlar vi helst i fysiska butiker? Och vilka är de mest googlade varumärkena? Siffror kring handel och online-handel ur ett globalt perspektiv.
Vad köper vi gärna online och vad handlar vi helst i fysiska butiker? Och vilka är de mest googlade varumärkena? Siffror kring handel och online-handel ur ett globalt perspektiv.
Vad köper vi gärna online och vad handlar vi helst i fysiska butiker? Och vilka är de mest googlade varumärkena? Siffror kring handel och online-handel ur ett globalt perspektiv.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö