När det kommer till Craft Beer-barer så dominerar Bootleggers Köpenhamn. Vi fokuserar på Islands Brygge men slår gärna ett slag för någon av deras 5 andra barer i Köpenhamn. Bootleggers är inbjudande och inkluderande men lyckas ändå behålla en spännande och gedigen lista av hantverksöl på fat. Islands Brygge baren är stor och välkomnande med ordentligt uteservering som kan husera större grupper. Kort sagt en nördig ölbar som lyckats välkomna massorna.
Njalsgade 19
När det kommer till Craft Beer-barer så dominerar Bootleggers Köpenhamn. Vi fokuserar på Islands Brygge men slår gärna ett slag för någon av deras 5 andra barer i Köpenhamn. Bootleggers är inbjudande och inkluderande men lyckas ändå behålla en spännande och gedigen lista av hantverksöl på fat. Islands Brygge baren är stor och välkomnande med ordentligt uteservering som kan husera större grupper. Kort sagt en nördig ölbar som lyckats välkomna massorna.
Njalsgade 19
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö