Butik och provsmakningscentrum Buffalo Trace Distillery London öppnade på 32-33 Long Acre nära Covent Gardens tunnelbanestation i maj. Detta är deras första egna butik utanför Kentucky och den ska innehålla bourbon och merch från deras populära varumärken Buffalo Trace, Blanton’s och Eagle Rare, samt två barer där man ska kunna lära sig mer om dessa drycker.
Butik och provsmakningscentrum Buffalo Trace Distillery London öppnade på 32-33 Long Acre nära Covent Gardens tunnelbanestation i maj. Detta är deras första egna butik utanför Kentucky och den ska innehålla bourbon och merch från deras populära varumärken Buffalo Trace, Blanton’s och Eagle Rare, samt två barer där man ska kunna lära sig mer om dessa drycker.
Konkurs och en lång uppförsbacke. Men efter den tuffa tiden vädrar modekedjan Indiska morgonluft och satsar på flera nya butiker. En sådan öppnar i Göteborg 22 mars. – Vi är väldigt stolta och glada över att välkomna tillbaka Indiska till oss på Frölunda torg och kan erbjuda våra kunder en än mer inspirerande shoppingupplevelse, säger Jessica Liljeblad, uthyrningsansvarig på Frölunda torg. Verksamheten i det spatiösa köpcentrumet får en försäljningsyta på 250 kvadratmeter och blir en fullsortimentsbutik.
Konkurs och en lång uppförsbacke. Men efter den tuffa tiden vädrar modekedjan Indiska morgonluft och satsar på flera nya butiker. En sådan öppnar i Göteborg 22 mars. – Vi är väldigt stolta och glada över att välkomna tillbaka Indiska till oss på Frölunda torg och kan erbjuda våra kunder en än mer inspirerande shoppingupplevelse, säger Jessica Liljeblad, uthyrningsansvarig på Frölunda torg. Verksamheten i det spatiösa köpcentrumet får en försäljningsyta på 250 kvadratmeter och blir en fullsortimentsbutik.
Konkurs och en lång uppförsbacke. Men efter den tuffa tiden vädrar modekedjan Indiska morgonluft och satsar på flera nya butiker. En sådan öppnar i Göteborg 22 mars. – Vi är väldigt stolta och glada över att välkomna tillbaka Indiska till oss på Frölunda torg och kan erbjuda våra kunder en än mer inspirerande shoppingupplevelse, säger Jessica Liljeblad, uthyrningsansvarig på Frölunda torg. Verksamheten i det spatiösa köpcentrumet får en försäljningsyta på 250 kvadratmeter och blir en fullsortimentsbutik.
Med sina 110 meter och 34 våningar är Clarion Hotel Draken väl synligt i miljön kring Järntorget. Det öppnade redan i höstas men får först nu ett eget spa. – Jag är otroligt glad att nu få presentera mer av innehållet på Clarion Hotel Draken. Det blir verkligen en unik destination fylld av nya koncept och upplevelser, säger hotelldirektören Martin Wiholm. Via minimalistiska, mörka och råa material erbjuder Obie spa tre varma källor, upplevelseduschar, relaxrum och olika bastuupplevelser. Anläggningen är till för både hotellgäster och vanliga göteborgare.
Med sina 110 meter och 34 våningar är Clarion Hotel Draken väl synligt i miljön kring Järntorget. Det öppnade redan i höstas men får först nu ett eget spa. – Jag är otroligt glad att nu få presentera mer av innehållet på Clarion Hotel Draken. Det blir verkligen en unik destination fylld av nya koncept och upplevelser, säger hotelldirektören Martin Wiholm. Via minimalistiska, mörka och råa material erbjuder Obie spa tre varma källor, upplevelseduschar, relaxrum och olika bastuupplevelser. Anläggningen är till för både hotellgäster och vanliga göteborgare.
Med sina 110 meter och 34 våningar är Clarion Hotel Draken väl synligt i miljön kring Järntorget. Det öppnade redan i höstas men får först nu ett eget spa. – Jag är otroligt glad att nu få presentera mer av innehållet på Clarion Hotel Draken. Det blir verkligen en unik destination fylld av nya koncept och upplevelser, säger hotelldirektören Martin Wiholm. Via minimalistiska, mörka och råa material erbjuder Obie spa tre varma källor, upplevelseduschar, relaxrum och olika bastuupplevelser. Anläggningen är till för både hotellgäster och vanliga göteborgare.
Sightic Analytics vinner Göteborgs Companipris för sina digitala drog- och alkoholtester, skriver Vårt Göteborg. Företagets screeningverktyg kan upptäcka påverkan av alkohol eller narkotika via bildanalys av ögonområdet. – En fantastiskt fin utmärkelse och vi hoppas att vårt bolag kommer bidra till att sätta Göteborg på världskartan inom denna spännande och banbrytande teknik, säger Stefanie Najafi, som tillsammans med Jenny Johansson grundat företaget. Priset delades ut av Näringslivsgruppen på Göteborg & Co för trettionde året i rad.
Sightic Analytics vinner Göteborgs Companipris för sina digitala drog- och alkoholtester, skriver Vårt Göteborg. Företagets screeningverktyg kan upptäcka påverkan av alkohol eller narkotika via bildanalys av ögonområdet. – En fantastiskt fin utmärkelse och vi hoppas att vårt bolag kommer bidra till att sätta Göteborg på världskartan inom denna spännande och banbrytande teknik, säger Stefanie Najafi, som tillsammans med Jenny Johansson grundat företaget. Priset delades ut av Näringslivsgruppen på Göteborg & Co för trettionde året i rad.
Sightic Analytics vinner Göteborgs Companipris för sina digitala drog- och alkoholtester, skriver Vårt Göteborg. Företagets screeningverktyg kan upptäcka påverkan av alkohol eller narkotika via bildanalys av ögonområdet. – En fantastiskt fin utmärkelse och vi hoppas att vårt bolag kommer bidra till att sätta Göteborg på världskartan inom denna spännande och banbrytande teknik, säger Stefanie Najafi, som tillsammans med Jenny Johansson grundat företaget. Priset delades ut av Näringslivsgruppen på Göteborg & Co för trettionde året i rad.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö