Klockor från Breitling har då rakt inte synts till överallt. I Göteborg har det exklusiva märket bara funnits hos ett par återförsäljare. Men nu får det en större exponering.
– Vi tänker att det är dags för landets näst största stad att få en egen butik. Breitling expanderar stort just nu och har redan ett tjugotal butiker i Storbritannien, säger Andreas Thorén, försäljningschef för Breitling Scandinavia.
Butiken blir den tredje i Sverige och drivs av Watches of Switzerland Group.
Klockor från Breitling har då rakt inte synts till överallt. I Göteborg har det exklusiva märket bara funnits hos ett par återförsäljare. Men nu får det en större exponering.
– Vi tänker att det är dags för landets näst största stad att få en egen butik. Breitling expanderar stort just nu och har redan ett tjugotal butiker i Storbritannien, säger Andreas Thorén, försäljningschef för Breitling Scandinavia.
Butiken blir den tredje i Sverige och drivs av Watches of Switzerland Group.
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö