Hemelektronikkedjan Euronics har drygt 11 000 butiker i Europa, varav 106 stycken i Sverige. Konceptet är ett brett utbud av det senaste inom teknik, ljud, telefoni och smarta hemprodukter.
Den nya butiken blir företagets andra i Göteborg när den slår upp portarna i gatuplan i Femman under december.
– Vår närvaro på Sveriges mest trafikerade köpcentrum har varit en långvarig plan. Vi ser fram emot att stärka vår position i Göteborg och erbjuda de senaste produkterna till rätt pris, tillsammans med kvalificerad rådgivning, säger Amir Dehghani, butikschef på Euronics.
Hemelektronikkedjan Euronics har drygt 11 000 butiker i Europa, varav 106 stycken i Sverige. Konceptet är ett brett utbud av det senaste inom teknik, ljud, telefoni och smarta hemprodukter.
Den nya butiken blir företagets andra i Göteborg när den slår upp portarna i gatuplan i Femman under december.
– Vår närvaro på Sveriges mest trafikerade köpcentrum har varit en långvarig plan. Vi ser fram emot att stärka vår position i Göteborg och erbjuda de senaste produkterna till rätt pris, tillsammans med kvalificerad rådgivning, säger Amir Dehghani, butikschef på Euronics.
I januari var det CES-mässa i Las Vegas och utöver att de flesta tv-tillverkare börjar erbjuda micro-LED-modeller med bättre ljusstyrka (och lägre energikonsumtion) så blir de också större. Hisense imponerar med en bildstorlek på 136 tum. hisense.com
I januari var det CES-mässa i Las Vegas och utöver att de flesta tv-tillverkare börjar erbjuda micro-LED-modeller med bättre ljusstyrka (och lägre energikonsumtion) så blir de också större. Hisense imponerar med en bildstorlek på 136 tum. hisense.com
I januari var det CES-mässa i Las Vegas och utöver att de flesta tv-tillverkare börjar erbjuda micro-LED-modeller med bättre ljusstyrka (och lägre energikonsumtion) så blir de också större. Hisense imponerar med en bildstorlek på 136 tum. hisense.com
I Hyllieäng, mellan Hylliebadet och Malmömässan, byggs 41 nya hyreslägenheter i projektet Simfenan. Lägenheterna, som fördelas på tre huskroppar, blir på ett till fyra rum, några av dem i etage. Bostädern får balkong, uteplats eller takterrass. I området kommer det utöver bostäder att finnas förskola, kontor, park och ett mobilitetshus i Hyllieäng. Inflyttning i Simfenan planeras till december i år.
I Hyllieäng, mellan Hylliebadet och Malmömässan, byggs 41 nya hyreslägenheter i projektet Simfenan. Lägenheterna, som fördelas på tre huskroppar, blir på ett till fyra rum, några av dem i etage. Bostädern får balkong, uteplats eller takterrass. I området kommer det utöver bostäder att finnas förskola, kontor, park och ett mobilitetshus i Hyllieäng. Inflyttning i Simfenan planeras till december i år.
I Hyllieäng, mellan Hylliebadet och Malmömässan, byggs 41 nya hyreslägenheter i projektet Simfenan. Lägenheterna, som fördelas på tre huskroppar, blir på ett till fyra rum, några av dem i etage. Bostädern får balkong, uteplats eller takterrass. I området kommer det utöver bostäder att finnas förskola, kontor, park och ett mobilitetshus i Hyllieäng. Inflyttning i Simfenan planeras till december i år.
Onsdagen 29 januari fick inbjudna gäster en exklusiv smygtitt på vad som kan bli Malmös nya konstmuseum, i vad som tidigare var Casino Cosmopol i Kungsparken. På programmet stod samtal om framtidens konstmuseum. Det bjöds på musik, drinkar och tilltugg från Johan P. Kvällen arrangerades av Stiftelsen för Malmö Konstmuseum tillsammans med Malmö stad.
Onsdagen 29 januari fick inbjudna gäster en exklusiv smygtitt på vad som kan bli Malmös nya konstmuseum, i vad som tidigare var Casino Cosmopol i Kungsparken. På programmet stod samtal om framtidens konstmuseum. Det bjöds på musik, drinkar och tilltugg från Johan P. Kvällen arrangerades av Stiftelsen för Malmö Konstmuseum tillsammans med Malmö stad.
Onsdagen 29 januari fick inbjudna gäster en exklusiv smygtitt på vad som kan bli Malmös nya konstmuseum, i vad som tidigare var Casino Cosmopol i Kungsparken. På programmet stod samtal om framtidens konstmuseum. Det bjöds på musik, drinkar och tilltugg från Johan P. Kvällen arrangerades av Stiftelsen för Malmö Konstmuseum tillsammans med Malmö stad.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö