För att underlätta för sina anställda i Skåne startar Ikea egna busslinjer mellan Älmhult och Malmö/Lund, rapporterar DN. Från och med november erbjuds två dagliga avgångar för de omkring 3.000 medarbetare som pendlar till kontoret i Älmhult. Satsningen kommer pågå under ett halvår.
Dessutom lanseras en samåkningsplattform för de som föredrar att köra tillsammans i egna bilar.
– Framförallt vill vi påverka beslutsfattare att fatta beslut som gör att kapaciteten blir bättre, säger Mattias Lindqvist, ansvarig för samhällsrelationer på Ikea Älmhult.
För att underlätta för sina anställda i Skåne startar Ikea egna busslinjer mellan Älmhult och Malmö/Lund, rapporterar DN. Från och med november erbjuds två dagliga avgångar för de omkring 3.000 medarbetare som pendlar till kontoret i Älmhult. Satsningen kommer pågå under ett halvår.
Dessutom lanseras en samåkningsplattform för de som föredrar att köra tillsammans i egna bilar.
– Framförallt vill vi påverka beslutsfattare att fatta beslut som gör att kapaciteten blir bättre, säger Mattias Lindqvist, ansvarig för samhällsrelationer på Ikea Älmhult.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö