Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.
Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.
Vid korsningen Ängavägen och Norrevångsgatan i Vellinge planeras nya bostadsrätter för målgruppen 55-plus i den blivande bostadsrättsföreningen Solblomman. Totalt blir det 43 lägenheter, från tvåor till femrummare. Det blir också växthus på gården, gemensamhetslokal och gästrum. Medlemskap i bilpool ingår tillsammans med tillgång till personlig service. Solblomman beräknas stå klart för inflyttning 2027.
Vid korsningen Ängavägen och Norrevångsgatan i Vellinge planeras nya bostadsrätter för målgruppen 55-plus i den blivande bostadsrättsföreningen Solblomman. Totalt blir det 43 lägenheter, från tvåor till femrummare. Det blir också växthus på gården, gemensamhetslokal och gästrum. Medlemskap i bilpool ingår tillsammans med tillgång till personlig service. Solblomman beräknas stå klart för inflyttning 2027.
Vid korsningen Ängavägen och Norrevångsgatan i Vellinge planeras nya bostadsrätter för målgruppen 55-plus i den blivande bostadsrättsföreningen Solblomman. Totalt blir det 43 lägenheter, från tvåor till femrummare. Det blir också växthus på gården, gemensamhetslokal och gästrum. Medlemskap i bilpool ingår tillsammans med tillgång till personlig service. Solblomman beräknas stå klart för inflyttning 2027.
Det svenska modevarumärket Axel Arigato, som lanserades av göteborgarna Albin Johansson och Max Svärdh för tio år sedan, öppnar en flaggskeppsbutik i New York. Det blir bolagets första i USA, skriver Göteborgs-Posten. – USA är en oerhört viktig marknad för oss och har länge haft en lojal kundbas. Vi är så glada över att äntligen kunna välkomna dem till en fysisk butik, säger vd Albin Johansson till Retail & Leisure International. I Sverige har modemärket butiker i Göteborg och Stockholm.
Det svenska modevarumärket Axel Arigato, som lanserades av göteborgarna Albin Johansson och Max Svärdh för tio år sedan, öppnar en flaggskeppsbutik i New York. Det blir bolagets första i USA, skriver Göteborgs-Posten. – USA är en oerhört viktig marknad för oss och har länge haft en lojal kundbas. Vi är så glada över att äntligen kunna välkomna dem till en fysisk butik, säger vd Albin Johansson till Retail & Leisure International. I Sverige har modemärket butiker i Göteborg och Stockholm.
Det svenska modevarumärket Axel Arigato, som lanserades av göteborgarna Albin Johansson och Max Svärdh för tio år sedan, öppnar en flaggskeppsbutik i New York. Det blir bolagets första i USA, skriver Göteborgs-Posten. – USA är en oerhört viktig marknad för oss och har länge haft en lojal kundbas. Vi är så glada över att äntligen kunna välkomna dem till en fysisk butik, säger vd Albin Johansson till Retail & Leisure International. I Sverige har modemärket butiker i Göteborg och Stockholm.
Museer får ofta spektakulär arkitektur. Vi tittar närmre på ett axplock av alla favoriter.
Museer får ofta spektakulär arkitektur. Vi tittar närmre på ett axplock av alla favoriter.
Museer får ofta spektakulär arkitektur. Vi tittar närmre på ett axplock av alla favoriter.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö