Området kring Volvo Cars huvudkontor i Torslanda ska bli ett nytt innovations- och mobilitetscentrum.
Dels ska nya anläggningar byggas för testning, konstruktion och material. Dels planerar företaget att bygga ut Volvo Cars campus, för att inhysa startuper och affärspartners.
Målet är att skapa ett ekosystem för utveckla framtidens fordon:
– Tekniken i dem och infrastrukturen runt dem, allt hand i hand, säger Volvo Cars vd Jim Rowan.
Bygget inleds i år och den första byggnaden väntas stå klar 2026.
Området kring Volvo Cars huvudkontor i Torslanda ska bli ett nytt innovations- och mobilitetscentrum.
Dels ska nya anläggningar byggas för testning, konstruktion och material. Dels planerar företaget att bygga ut Volvo Cars campus, för att inhysa startuper och affärspartners.
Målet är att skapa ett ekosystem för utveckla framtidens fordon:
– Tekniken i dem och infrastrukturen runt dem, allt hand i hand, säger Volvo Cars vd Jim Rowan.
Bygget inleds i år och den första byggnaden väntas stå klar 2026.
Klassisk Oscietra-kaviar (Acipenser gueldenstaedtii) är känd för sin utmärkta äggkvalitet. Denna finkorniga kaviar har en nötig smak med en mild eftersmak som dröjer sig kvar i gommen. Kornens färg varierar från mörkt olivgrön till guldbruna toner. Attilus Klassisk Oscietra-kaviar är Malossol, vilket betyder ”lättsaltad”, med ett saltinnehåll på mindre än 4%.
Klassisk Oscietra-kaviar (Acipenser gueldenstaedtii) är känd för sin utmärkta äggkvalitet. Denna finkorniga kaviar har en nötig smak med en mild eftersmak som dröjer sig kvar i gommen. Kornens färg varierar från mörkt olivgrön till guldbruna toner. Attilus Klassisk Oscietra-kaviar är Malossol, vilket betyder ”lättsaltad”, med ett saltinnehåll på mindre än 4%.
Klassisk Oscietra-kaviar (Acipenser gueldenstaedtii) är känd för sin utmärkta äggkvalitet. Denna finkorniga kaviar har en nötig smak med en mild eftersmak som dröjer sig kvar i gommen. Kornens färg varierar från mörkt olivgrön till guldbruna toner. Attilus Klassisk Oscietra-kaviar är Malossol, vilket betyder ”lättsaltad”, med ett saltinnehåll på mindre än 4%.
Joakim Nilsson är kökschef och medgrundare av restaurang Johan P. Här visar Joakim hur man lagar en förrätt som tillsammans med champagne blir lite som en ”Stoli-Bolli” i munnen. En riktig partystartare.
Joakim Nilsson är kökschef och medgrundare av restaurang Johan P. Här visar Joakim hur man lagar en förrätt som tillsammans med champagne blir lite som en ”Stoli-Bolli” i munnen. En riktig partystartare.
Joakim Nilsson är kökschef och medgrundare av restaurang Johan P. Här visar Joakim hur man lagar en förrätt som tillsammans med champagne blir lite som en ”Stoli-Bolli” i munnen. En riktig partystartare.
The Parisian Orient Express Train är gamla bortglömda tågvagnar som ska renoveras under insyn av arkitekten Maxime d’Angeac. Inredningen ska hylla Art Deco och tåget ska börja köra Paris – Istanbul under 2024.
The Parisian Orient Express Train är gamla bortglömda tågvagnar som ska renoveras under insyn av arkitekten Maxime d’Angeac. Inredningen ska hylla Art Deco och tåget ska börja köra Paris – Istanbul under 2024.
The Parisian Orient Express Train är gamla bortglömda tågvagnar som ska renoveras under insyn av arkitekten Maxime d’Angeac. Inredningen ska hylla Art Deco och tåget ska börja köra Paris – Istanbul under 2024.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö