Simona hamnade på HiQ lite av en slump. Idag är hon vice president för försäljning och partnerskap. Simona delar med sig av sina värderingar, sin uppväxt och sitt synsätt.
Kålrabbi (Brassica oleracea var. gongylodes), eller knutkål, är en kultivar inom kålsläktet. Den har utvecklats ur arten kål och förekom först i Europa på 1500-talet. Knölen, som växer ovan mark, varierar i storlek från 0,5 till 5 kg. Kålrabbi är rik på vitamin C, fibrer och antioxidanter. Den är också låg i kalorier, vilket gör den bra som ”utfyllnad” i olika rätter.
Kålrabbi (Brassica oleracea var. gongylodes), eller knutkål, är en kultivar inom kålsläktet. Den har utvecklats ur arten kål och förekom först i Europa på 1500-talet. Knölen, som växer ovan mark, varierar i storlek från 0,5 till 5 kg. Kålrabbi är rik på vitamin C, fibrer och antioxidanter. Den är också låg i kalorier, vilket gör den bra som ”utfyllnad” i olika rätter.
Kålrabbi (Brassica oleracea var. gongylodes), eller knutkål, är en kultivar inom kålsläktet. Den har utvecklats ur arten kål och förekom först i Europa på 1500-talet. Knölen, som växer ovan mark, varierar i storlek från 0,5 till 5 kg. Kålrabbi är rik på vitamin C, fibrer och antioxidanter. Den är också låg i kalorier, vilket gör den bra som ”utfyllnad” i olika rätter.
Ekonomi- och rådgivningsföretaget Azets Sverige förvärvar delar av KPMG:s svenska verksamhet, en affär som omfattar 270 anställda, däribland 14 partners. – Förvärvet innebär att vi träder in på en ny marknad och blir en ledande kombibyrå, säger Carolina Brandtman, vd för Azets Sverige. KPMG är ett av världens största revisions- och rådgivningsföretag. Affären innebär att Azets fördubblar sin svenska verksamhet och får närvaro i över 30 städer, inklusive Malmö. Förvärvet väntas slutföras under sommaren 2025.
Ekonomi- och rådgivningsföretaget Azets Sverige förvärvar delar av KPMG:s svenska verksamhet, en affär som omfattar 270 anställda, däribland 14 partners. – Förvärvet innebär att vi träder in på en ny marknad och blir en ledande kombibyrå, säger Carolina Brandtman, vd för Azets Sverige. KPMG är ett av världens största revisions- och rådgivningsföretag. Affären innebär att Azets fördubblar sin svenska verksamhet och får närvaro i över 30 städer, inklusive Malmö. Förvärvet väntas slutföras under sommaren 2025.
Ekonomi- och rådgivningsföretaget Azets Sverige förvärvar delar av KPMG:s svenska verksamhet, en affär som omfattar 270 anställda, däribland 14 partners. – Förvärvet innebär att vi träder in på en ny marknad och blir en ledande kombibyrå, säger Carolina Brandtman, vd för Azets Sverige. KPMG är ett av världens största revisions- och rådgivningsföretag. Affären innebär att Azets fördubblar sin svenska verksamhet och får närvaro i över 30 städer, inklusive Malmö. Förvärvet väntas slutföras under sommaren 2025.
I Myggenäs på Tjörn planeras 64 nya bostadsrätter längs Mellbyvägen i projektet Solglimten. I totalt sex fristående byggnader blir det lägenheter i storlekarna två till fyra rum och kök, med utsikt över Almösund. Den framtida bostadsrättsföreningen kommer att innehålla gemensamma ytor och mötesplatser, som takterrasser, co-working-yta och lekplatser. I planerna finns också solpaneler och gröna tak.
I Myggenäs på Tjörn planeras 64 nya bostadsrätter längs Mellbyvägen i projektet Solglimten. I totalt sex fristående byggnader blir det lägenheter i storlekarna två till fyra rum och kök, med utsikt över Almösund. Den framtida bostadsrättsföreningen kommer att innehålla gemensamma ytor och mötesplatser, som takterrasser, co-working-yta och lekplatser. I planerna finns också solpaneler och gröna tak.
I Myggenäs på Tjörn planeras 64 nya bostadsrätter längs Mellbyvägen i projektet Solglimten. I totalt sex fristående byggnader blir det lägenheter i storlekarna två till fyra rum och kök, med utsikt över Almösund. Den framtida bostadsrättsföreningen kommer att innehålla gemensamma ytor och mötesplatser, som takterrasser, co-working-yta och lekplatser. I planerna finns också solpaneler och gröna tak.
Danmarks regering investerar 7,5 miljarder danska kronor i en vätgasledning från Esbjerg till Tyskland, skriver News Öresund. Beskedet innebär att Morgen Energys planerade vätgasfabrik för 15 miljarder danska kronor närmar sig förverkligande. – Ett stort steg i rätt riktning för den danska vätgasindustrin, säger Morgens styrelseledamot Rasmus Bach Nielsen. Fabriken ska drivas av vindkraft och väntas skapa upp till 700 jobb under byggperioden. Vätgasröret beräknas stå klart 2030, två år tidigare än planerat.
Danmarks regering investerar 7,5 miljarder danska kronor i en vätgasledning från Esbjerg till Tyskland, skriver News Öresund. Beskedet innebär att Morgen Energys planerade vätgasfabrik för 15 miljarder danska kronor närmar sig förverkligande. – Ett stort steg i rätt riktning för den danska vätgasindustrin, säger Morgens styrelseledamot Rasmus Bach Nielsen. Fabriken ska drivas av vindkraft och väntas skapa upp till 700 jobb under byggperioden. Vätgasröret beräknas stå klart 2030, två år tidigare än planerat.
Danmarks regering investerar 7,5 miljarder danska kronor i en vätgasledning från Esbjerg till Tyskland, skriver News Öresund. Beskedet innebär att Morgen Energys planerade vätgasfabrik för 15 miljarder danska kronor närmar sig förverkligande. – Ett stort steg i rätt riktning för den danska vätgasindustrin, säger Morgens styrelseledamot Rasmus Bach Nielsen. Fabriken ska drivas av vindkraft och väntas skapa upp till 700 jobb under byggperioden. Vätgasröret beräknas stå klart 2030, två år tidigare än planerat.
Om hur passion, hjärta och att ta saker framåt har varit en viktig del till både framgången som gitarrist i The Ark och uppbyggnaden av fem populära krogar i Malmö.
Bjarke Ingels Group har ritat ett ”community” med 37 hem i Marfa, Texas som ska byggas med 3D-teknik. De runda huskropparna får öppna planlösningar och är tänkta att passa in i de natursköna och karga omgivningarna. Bostäderna ska stå klara i år och ska börja vid 10 miljoner kronor.
Bjarke Ingels Group har ritat ett ”community” med 37 hem i Marfa, Texas som ska byggas med 3D-teknik. De runda huskropparna får öppna planlösningar och är tänkta att passa in i de natursköna och karga omgivningarna. Bostäderna ska stå klara i år och ska börja vid 10 miljoner kronor.
Bjarke Ingels Group har ritat ett ”community” med 37 hem i Marfa, Texas som ska byggas med 3D-teknik. De runda huskropparna får öppna planlösningar och är tänkta att passa in i de natursköna och karga omgivningarna. Bostäderna ska stå klara i år och ska börja vid 10 miljoner kronor.
Brabus har brabifierat en elektrisk surfbräda från Awake och kallar den Brabus x Awake Shadow Jetboard. Efter två timmars laddning ska man kunna åka en timme i 55+ km/h. Leksaken väger 23 kg och kostar en kvarts miljon. Tillverkas endast i 77 ex.
Brabus har brabifierat en elektrisk surfbräda från Awake och kallar den Brabus x Awake Shadow Jetboard. Efter två timmars laddning ska man kunna åka en timme i 55+ km/h. Leksaken väger 23 kg och kostar en kvarts miljon. Tillverkas endast i 77 ex.
Brabus har brabifierat en elektrisk surfbräda från Awake och kallar den Brabus x Awake Shadow Jetboard. Efter två timmars laddning ska man kunna åka en timme i 55+ km/h. Leksaken väger 23 kg och kostar en kvarts miljon. Tillverkas endast i 77 ex.
Två nätter på femstjärniga Balmoral Hotel i Edinburgh, en The Macallan Horizon (värd en halv miljon) och en tur till destilleriet i Speyside. De kallar det The Horizon Whisky Experience och har satt prislappen på £ 100 000, vilket med dagens kurs motsvarar 1 352 880 svenska.
Två nätter på femstjärniga Balmoral Hotel i Edinburgh, en The Macallan Horizon (värd en halv miljon) och en tur till destilleriet i Speyside. De kallar det The Horizon Whisky Experience och har satt prislappen på £ 100 000, vilket med dagens kurs motsvarar 1 352 880 svenska.
Två nätter på femstjärniga Balmoral Hotel i Edinburgh, en The Macallan Horizon (värd en halv miljon) och en tur till destilleriet i Speyside. De kallar det The Horizon Whisky Experience och har satt prislappen på £ 100 000, vilket med dagens kurs motsvarar 1 352 880 svenska.
Stormy Knight är en T3MP3ST Maverick GT omstylad för att passa en viss fiktiv excentrisk brottsbekämpande miljardär. Modellen som är ett samarbete med Warner Bros varumärke Wayne Enterprises ska endast tillverkas i 27 exemplar, prissatta till 250 000 dollar styck. Kolfiber, lätt vikt (590 kg) och 350 hk elmotor är utvecklat för att kunna hantera Mavericks vinterstormar utanför San Francisco och den strömlinjeformade designen för att passa in bland de finaste yachter.
Stormy Knight är en T3MP3ST Maverick GT omstylad för att passa en viss fiktiv excentrisk brottsbekämpande miljardär. Modellen som är ett samarbete med Warner Bros varumärke Wayne Enterprises ska endast tillverkas i 27 exemplar, prissatta till 250 000 dollar styck. Kolfiber, lätt vikt (590 kg) och 350 hk elmotor är utvecklat för att kunna hantera Mavericks vinterstormar utanför San Francisco och den strömlinjeformade designen för att passa in bland de finaste yachter.
Stormy Knight är en T3MP3ST Maverick GT omstylad för att passa en viss fiktiv excentrisk brottsbekämpande miljardär. Modellen som är ett samarbete med Warner Bros varumärke Wayne Enterprises ska endast tillverkas i 27 exemplar, prissatta till 250 000 dollar styck. Kolfiber, lätt vikt (590 kg) och 350 hk elmotor är utvecklat för att kunna hantera Mavericks vinterstormar utanför San Francisco och den strömlinjeformade designen för att passa in bland de finaste yachter.
Den har diskuterats sedan 2015, skyskrapan One Undershaft. Den uppdaterade designen från Eric Parry Architects har fått ytterligare höjd och är nu tänkt att bli 294,6 meter hög med 74 våningar. Byggnaden är terrasserad för ökad grönska i staden och våningsplanet högst upp ska vara öppet för allmänheten. The Shard står ohotad som Londons högsta skyskrapa på 309,6 meter och lär så förbli – staden tillåter inte högre bebyggelse på grund av flygtrafiken. One Undershaft ska stå mellan ”rivjärnet” och ”gurkan” och knyta ihop hela skyskrapeklustret.
Den har diskuterats sedan 2015, skyskrapan One Undershaft. Den uppdaterade designen från Eric Parry Architects har fått ytterligare höjd och är nu tänkt att bli 294,6 meter hög med 74 våningar. Byggnaden är terrasserad för ökad grönska i staden och våningsplanet högst upp ska vara öppet för allmänheten. The Shard står ohotad som Londons högsta skyskrapa på 309,6 meter och lär så förbli – staden tillåter inte högre bebyggelse på grund av flygtrafiken. One Undershaft ska stå mellan ”rivjärnet” och ”gurkan” och knyta ihop hela skyskrapeklustret.
Den har diskuterats sedan 2015, skyskrapan One Undershaft. Den uppdaterade designen från Eric Parry Architects har fått ytterligare höjd och är nu tänkt att bli 294,6 meter hög med 74 våningar. Byggnaden är terrasserad för ökad grönska i staden och våningsplanet högst upp ska vara öppet för allmänheten. The Shard står ohotad som Londons högsta skyskrapa på 309,6 meter och lär så förbli – staden tillåter inte högre bebyggelse på grund av flygtrafiken. One Undershaft ska stå mellan ”rivjärnet” och ”gurkan” och knyta ihop hela skyskrapeklustret.
Kan de, kan vi, kanske Living Vehicle tänkte när de ritade en ”fyrkantig” modell som ska släppas nästa år. Husvagnen är likt deras andra modeller utrustad med solceller och annat för att klara sig ”off grid”. Har man ingen Tesla truck är husvagnen även kompatibel med Fords F-150 och Rivian R1T. Prislappen ska börja vid 1,9 miljoner svenska.
Kan de, kan vi, kanske Living Vehicle tänkte när de ritade en ”fyrkantig” modell som ska släppas nästa år. Husvagnen är likt deras andra modeller utrustad med solceller och annat för att klara sig ”off grid”. Har man ingen Tesla truck är husvagnen även kompatibel med Fords F-150 och Rivian R1T. Prislappen ska börja vid 1,9 miljoner svenska.
Kan de, kan vi, kanske Living Vehicle tänkte när de ritade en ”fyrkantig” modell som ska släppas nästa år. Husvagnen är likt deras andra modeller utrustad med solceller och annat för att klara sig ”off grid”. Har man ingen Tesla truck är husvagnen även kompatibel med Fords F-150 och Rivian R1T. Prislappen ska börja vid 1,9 miljoner svenska.
Där hörde du det. Har du inte provat svenskt vin ännu är det dags nu och Skåne leder ligan när det kommer till att producera de svenska druvdropparna. Vinlandet Sverige har utvecklats med stormsteg de senaste åren och om du fnös förut utmanar jag dig att testa igen. Mycket har hänt. Nu har dessutom regeringen kommit med förslaget att tillåta gårdsförsäljning vilket ger helt nya möjligheten att bli ett vinland att räkna med.
Där hörde du det. Har du inte provat svenskt vin ännu är det dags nu och Skåne leder ligan när det kommer till att producera de svenska druvdropparna. Vinlandet Sverige har utvecklats med stormsteg de senaste åren och om du fnös förut utmanar jag dig att testa igen. Mycket har hänt. Nu har dessutom regeringen kommit med förslaget att tillåta gårdsförsäljning vilket ger helt nya möjligheten att bli ett vinland att räkna med.
Där hörde du det. Har du inte provat svenskt vin ännu är det dags nu och Skåne leder ligan när det kommer till att producera de svenska druvdropparna. Vinlandet Sverige har utvecklats med stormsteg de senaste åren och om du fnös förut utmanar jag dig att testa igen. Mycket har hänt. Nu har dessutom regeringen kommit med förslaget att tillåta gårdsförsäljning vilket ger helt nya möjligheten att bli ett vinland att räkna med.
Azulik Mobility i Tulum presenterar sitt elektriska konceptfordon EK. Utan dörrar och med en topphastighet på 40 km/h är det varken en bil eller permobil, utan kan snarast liknas vid en golfbil. Samtidigt ska den ha räckvidd på 100 km på en laddning. Idén är att den ska vara miljövänlig och konstrueras av glasfiber med 3D-printade detaljer och ratt i mexikanskt Sapote-trä för naturlig känsla ända ut i händerna.
Azulik Mobility i Tulum presenterar sitt elektriska konceptfordon EK. Utan dörrar och med en topphastighet på 40 km/h är det varken en bil eller permobil, utan kan snarast liknas vid en golfbil. Samtidigt ska den ha räckvidd på 100 km på en laddning. Idén är att den ska vara miljövänlig och konstrueras av glasfiber med 3D-printade detaljer och ratt i mexikanskt Sapote-trä för naturlig känsla ända ut i händerna.
Azulik Mobility i Tulum presenterar sitt elektriska konceptfordon EK. Utan dörrar och med en topphastighet på 40 km/h är det varken en bil eller permobil, utan kan snarast liknas vid en golfbil. Samtidigt ska den ha räckvidd på 100 km på en laddning. Idén är att den ska vara miljövänlig och konstrueras av glasfiber med 3D-printade detaljer och ratt i mexikanskt Sapote-trä för naturlig känsla ända ut i händerna.
Montblancs penna Meisterstück firar hundra i år. I början av 1900-talet fanns en tysk penntillverkare med namnet Simplo som var kända för sina pålitliga pennmodeller. Varumärket Montblanc registrerades 1910. 1924 ädrades kursen för företaget med Meisterstücks framgångar och de satsade på exklusiva pennor istället för de enklare modellerna. Sedan dess är Meisterstück en klassiker i toppsegmentet.
Montblancs penna Meisterstück firar hundra i år. I början av 1900-talet fanns en tysk penntillverkare med namnet Simplo som var kända för sina pålitliga pennmodeller. Varumärket Montblanc registrerades 1910. 1924 ädrades kursen för företaget med Meisterstücks framgångar och de satsade på exklusiva pennor istället för de enklare modellerna. Sedan dess är Meisterstück en klassiker i toppsegmentet.
Montblancs penna Meisterstück firar hundra i år. I början av 1900-talet fanns en tysk penntillverkare med namnet Simplo som var kända för sina pålitliga pennmodeller. Varumärket Montblanc registrerades 1910. 1924 ädrades kursen för företaget med Meisterstücks framgångar och de satsade på exklusiva pennor istället för de enklare modellerna. Sedan dess är Meisterstück en klassiker i toppsegmentet.
Kristina jobbade i offentliga sektorn och tog chansen att starta omsorg som privat aktör. Det visade sig vara en idé som omsätter nästan en miljard.
Kristina jobbade i offentliga sektorn och tog chansen att starta omsorg som privat aktör. Det visade sig vara en idé som omsätter nästan en miljard.
Kristina jobbade i offentliga sektorn och tog chansen att starta omsorg som privat aktör. Det visade sig vara en idé som omsätter nästan en miljard.
Daniel Müllern är den självlärda kocken som blev ett fullfjädrat proffs. Nyligen vann han Kanal 5s Köksmästarna och är kökschef på Ystad Saltsjöbad. Galore Weekend fick en lång pratstund med Daniel i hans hem i Kåseberga och fascinerades av denna starka personlighet som paradoxalt nog är både ödmjuk, jordnära, kaxig och lite självgod.
Daniel Müllern är den självlärda kocken som blev ett fullfjädrat proffs. Nyligen vann han Kanal 5s Köksmästarna och är kökschef på Ystad Saltsjöbad. Galore Weekend fick en lång pratstund med Daniel i hans hem i Kåseberga och fascinerades av denna starka personlighet som paradoxalt nog är både ödmjuk, jordnära, kaxig och lite självgod.
Daniel Müllern är den självlärda kocken som blev ett fullfjädrat proffs. Nyligen vann han Kanal 5s Köksmästarna och är kökschef på Ystad Saltsjöbad. Galore Weekend fick en lång pratstund med Daniel i hans hem i Kåseberga och fascinerades av denna starka personlighet som paradoxalt nog är både ödmjuk, jordnära, kaxig och lite självgod.
Full av energi, klädd i paljetter och bara 18 år. Ellen Benediktson blev "Melloskr-ellen" med svenska folket när hon gick direkt till final i årets melodifestival. Galore Weekend möter en ung Limhamnstjej som berättar om karriären efter schlageryran – men också om att bli vuxen, att kämpa för jämställdhet och varför hon vill bli som Laleh.
Full av energi, klädd i paljetter och bara 18 år. Ellen Benediktson blev "Melloskr-ellen" med svenska folket när hon gick direkt till final i årets melodifestival. Galore Weekend möter en ung Limhamnstjej som berättar om karriären efter schlageryran – men också om att bli vuxen, att kämpa för jämställdhet och varför hon vill bli som Laleh.
Full av energi, klädd i paljetter och bara 18 år. Ellen Benediktson blev "Melloskr-ellen" med svenska folket när hon gick direkt till final i årets melodifestival. Galore Weekend möter en ung Limhamnstjej som berättar om karriären efter schlageryran – men också om att bli vuxen, att kämpa för jämställdhet och varför hon vill bli som Laleh.
”Det fanns ingen stor vision inför framtiden när vi startade vårt företag. Jag började putsa fönster för att jag behövde stålar. Jag ville ut och resa”, säger Jon Enström. Tolv år senare driver han Skånes största fönsterputsbolag, Ultraputs, med 24 anställda och en omsättning på 9,3 miljoner senaste året.
”Det fanns ingen stor vision inför framtiden när vi startade vårt företag. Jag började putsa fönster för att jag behövde stålar. Jag ville ut och resa”, säger Jon Enström. Tolv år senare driver han Skånes största fönsterputsbolag, Ultraputs, med 24 anställda och en omsättning på 9,3 miljoner senaste året.
”Det fanns ingen stor vision inför framtiden när vi startade vårt företag. Jag började putsa fönster för att jag behövde stålar. Jag ville ut och resa”, säger Jon Enström. Tolv år senare driver han Skånes största fönsterputsbolag, Ultraputs, med 24 anställda och en omsättning på 9,3 miljoner senaste året.
Han har byggt upp varumärken som Gant och Lexington, arbetat med Henri Lloyd och Pierre Robert och satt Falsterbo Horseshow på kartan. Galore träffade Krister Appelfeldt och talade om varumärken, konst och familjeliv.
Han har byggt upp varumärken som Gant och Lexington, arbetat med Henri Lloyd och Pierre Robert och satt Falsterbo Horseshow på kartan. Galore träffade Krister Appelfeldt och talade om varumärken, konst och familjeliv.
Han har byggt upp varumärken som Gant och Lexington, arbetat med Henri Lloyd och Pierre Robert och satt Falsterbo Horseshow på kartan. Galore träffade Krister Appelfeldt och talade om varumärken, konst och familjeliv.
Med sin starka vilja och drivkraft har han etablerat sig som en av Malmös mest ansedda krögare. Wilhelm Pieplows malmöitiska krogimperium har funnits i mer än 30 år och nog har det lämnat sina spår på malmöbornas tungor. Galore mötte hamburgaren som just firat 70 och som aldrig kan få nog av sparris.
Med sin starka vilja och drivkraft har han etablerat sig som en av Malmös mest ansedda krögare. Wilhelm Pieplows malmöitiska krogimperium har funnits i mer än 30 år och nog har det lämnat sina spår på malmöbornas tungor. Galore mötte hamburgaren som just firat 70 och som aldrig kan få nog av sparris.
Med sin starka vilja och drivkraft har han etablerat sig som en av Malmös mest ansedda krögare. Wilhelm Pieplows malmöitiska krogimperium har funnits i mer än 30 år och nog har det lämnat sina spår på malmöbornas tungor. Galore mötte hamburgaren som just firat 70 och som aldrig kan få nog av sparris.
Dan släpper in oss i sitt hem för att prata företagsamhet, samhällsansvar och ger oss lite vinklar på hur man blir en framgångsrik ledare.
Dan släpper in oss i sitt hem för att prata företagsamhet, samhällsansvar och ger oss lite vinklar på hur man blir en framgångsrik ledare.
Dan släpper in oss i sitt hem för att prata företagsamhet, samhällsansvar och ger oss lite vinklar på hur man blir en framgångsrik ledare.
Volvo Cars har tecknat ett avtal med batteribolaget Northvolt och tar därmed över ägandet av Novo Energy. Affären, som måste godkännas av svenska och amerikanska myndigheter, förväntas inte påverka Volvos övriga investeringar eller kassaflöde. Samtidigt har Volvo och Northvolt tecknat ett ramavtal för att utforska framtida samarbeten, inklusive leveransmöjligheter i Nordamerika. ”Vi ser fram emot att stärka vår elbilsstrategi”, skriver Volvo Cars.
Volvo Cars har tecknat ett avtal med batteribolaget Northvolt och tar därmed över ägandet av Novo Energy. Affären, som måste godkännas av svenska och amerikanska myndigheter, förväntas inte påverka Volvos övriga investeringar eller kassaflöde. Samtidigt har Volvo och Northvolt tecknat ett ramavtal för att utforska framtida samarbeten, inklusive leveransmöjligheter i Nordamerika. ”Vi ser fram emot att stärka vår elbilsstrategi”, skriver Volvo Cars.
Volvo Cars har tecknat ett avtal med batteribolaget Northvolt och tar därmed över ägandet av Novo Energy. Affären, som måste godkännas av svenska och amerikanska myndigheter, förväntas inte påverka Volvos övriga investeringar eller kassaflöde. Samtidigt har Volvo och Northvolt tecknat ett ramavtal för att utforska framtida samarbeten, inklusive leveransmöjligheter i Nordamerika. ”Vi ser fram emot att stärka vår elbilsstrategi”, skriver Volvo Cars.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö